Nog even vakantie, bijna beginnen! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anita Boots - WaarBenJij.nu Nog even vakantie, bijna beginnen! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anita Boots - WaarBenJij.nu

Nog even vakantie, bijna beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Anita

12 Augustus 2014 | Aruba, Paradera

Lieve allemaal,

Waar ik als eerste mee wil beginnen, is jullie te laten weten dat ik ontzettend geniet!! Ik geniet van het eiland, de ontzettend leuke mensen om me heen, het leven hier! Soms zet ik de tijd even stil om te beseffen hoe mooi het hier is. Dan kijk ik om me heen en denk ik hee, dit is de realiteit, een jaar lang!! :)

Natuurlijk hebben we alweer genoeg leuke en gekke dingen meegemaakt!

Lucienne en ik leren al steeds beter de weg in ons autootje op Aruba. We hebben nu een wegenkaart gekocht, waardoor we, wanneer we verdwalen, toch hopen iets beter te weten waar we naartoe moeten.. “Oh, volgens mij moesten we daar rechts…”
Inmiddels ook al een keer stil gestaan, gelukkig op de hoek van de straat… ”Euhhh, ik geloof dat ie stuk is!”

En ook ben ik deze week nog jarig geweest. Heel veel lieve mensen hebben eraan gedacht! Ik werd overspoeld met lieve berichtjes, ik voelde me helemaal jarig! We hebben het hier goed gevierd, ik ben zo ontzettend verwend!
’s Morgens wilden we taart gaan halen bij superfood, maar onderweg kwamen we een restaurantje tegen waar we eerder al goddelijke taart hadden gegeten, dus hebben even een uitstapje gemaakt, want ja.. als je jarig bent, mag je best meer dan één keer taart! Dus de dag al begonnen met cocktails en chocoladetaart. Bij de superfood een heerlijke aardbeientaart gehaald. Compleet met kaarsjes en happy birthday gezang van mijn lieve vriendinnetjes, voelde ik me echt jarig! De één kwam zingend met ballonnen binnen, de ander met handcrème en stroopwafels, en weer een ander met een broodrooster! (want ja, ik had bij de superfood gezien dat ze poptarts verkopen, maar ik had geen broodrooster!) en van Manon kreeg ik een prachtige schaal met een handgeschilderde Ganesha, wauw!!
Echt jarig dus! We zijn ’s avonds heerlijk uit eten geweest bij een Indiaas restaurant, dus jullie snappen, ik was helemaal in mijn element! “Euhhh Anita, bestel jij maar de voorgerechten, want wij snappen het niet!” Heerlijk, echt heerlijk gegeten en de avond afgesloten in pianobar met wat wijntjes, gezang en gezelligheid!

Zaterdag heb ik weer even laten zien dat ik best stoer kan zijn! Samen met Manon en Lucienne ben ik naar het strand gegaan. Nou, zul je denken.. wat stoer! Klopt, maar dat was nog niet alles! Ze hebben zich door mij laten overhalen om in een tube achter een bootje aan getrokken te worden! Ooooh, wat was dat gaaf! Waarschijnlijk heeft het hele eiland ons kunnen horen, zo hard gilden we. We werden over de golven geslingerd, we moesten ons onwijs goed vasthouden, anders vlogen we overboord en we zijn één keer bijna omgeslagen. Maar het was het zoo waard! De dag erna was een extra cadeautje enorme spierpijn en bij Lucienne was haar hele arm blauw doordat ze steeds tegen Manon aan knalde. Je zou je af kunnen vragen waarom we dat zo leuk vinden, bont en blauw, spierpijn, levensgevaarlijk.. Maar hee, je bent een thrillseeker, of je bent het niet!

Zondag hebben we Manon op het vliegveld gezet, die is weer terug naar Nederland. Het was fijn om samen vakantie te houden, nu gaat het echte werkleven hier beginnen!

Gisteren de eerste vergadering op school gehad. Een klein, gezellig team, ik voelde me erg welkom! Er zijn nog veel onduidelijkheden over de structuur en indeling van de dag en dergelijke, maar ik ben er van overtuigd dat ook dat helemaal goed gaat komen! Spannend, ergens ook doodeng, maar nu moeten we het echt gaan doen, gaan waarmaken. En dat kunnen we!
Ik ben er klaar voor, de klas is ingericht. Donderdag komen de kinderen voor het eerst, dus dat wordt een spannende dag!
Er komen 28 kinderen bij juf Anita in de klas, wat een uitdaging..
Van 13 schatjes in Venlo, naar 28 schatjes op Aruba!

Gister mijn eerste dansles gehad. Ik ga jazzles volgen bij Simadanza, een kleine dansschool in Oranjestad. Ik vond het onwijs fijn, en leuk om weer eens gewoon les te krijgen, jazz is toch ook wel een erg leuke stijl! Lekker draaien, springen, en niet te missen, de jazzwalks! (Ik moest uiteraard meteen denken aan de boodschappentassen van Coraline;) )
Leuke docente, leuke groep, dat gaat me wel lukken! Het is een fijne uitlaatklep en hopelijk kan ik nog wat calorieën verbranden, want poeh, wat is het eten (taart, subway…) hier lekker haha!

Goed, ik neem weer even een duik in het zwembad, AYO!

Dikke zoen,
Anita

  • 12 Augustus 2014 - 20:03

    Sandra:

    Super cool. Fin dat je zo geniet.maar weer willen je wel over een jaar gewoon weer hier zien hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 6783

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2015

ARUBA!

Landen bezocht: