Nog maar een paar dagen.. - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Anita Boots - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen.. - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Anita Boots - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen..

Blijf op de hoogte en volg Anita

20 Juli 2014 | Nederland, Helmond

Tegen mezelf zeg ik dat nog zeeën van tijd heb. Ik kan nog vanalles doen, mensen zien, joh, tijd genoeg!
Maar inmiddels gaat dat niet meer zo op. Vrijdag vertrek ik voor een jaar naar Aruba. Zon, zee, strand, oh en ook nog een beetje werken!
Inmiddels beginnen de kriebels ook te komen. Een jaar, poeh dat is best lang, wat neem je dan allemaal mee?
Na een hele paklijst te hebben gemaakt (waar ik me bij de kleding en schoenen weer niet aan het aantal heb kunnen houden...) ben ik eens gaan kijken wat ik nog nodig had.
Inmiddels begint het een behoorlijke stapel bagage te worden, en dat terwijl ik maar 30 kilo mee mag nemen, dat zal nog passen en meten worden!

Gelukkig is ons kikkerlandje zo aardig om mij een goede voorbereiding te geven op het weer in Aruba.. Heeeeeel warm! Ik ben erg blij dat ik verkoeling heb van een zwembad, en het strand is straks ook niet heel ver weg!

Vrijdag 25 juli, om 11.45 stap ik in het vliegtuig op weg naar mijn volgende avontuur! Op 14 augustus begin ik met werken. St Michael school, groep 6:)
Tot 10 augustus gaat mijn lieve vriendinnetje Manon gezellig met me mee, want we mogen natuurlijk eerst van het eiland genieten en lekker vakantie vieren en Manon is er ook nog gezellig op mijn verjaardag. 25 worden op Aruba is toch wel erg leuk!

Wie er op vakantie komt naar Aruba, laat het weten en ik zorg dat er een wijntje koud staat!

Ik ga proberen jullie allemaal via deze site op de hoogte te houden van de belevenissen!

Dikke zoen!
Anita

  • 20 Juli 2014 - 14:40

    Chantal Vonk:

    Veel plezier meid! Geniet ervan

  • 20 Juli 2014 - 17:39

    Marco De Vries:

    Geniet er van juffie!

  • 20 Juli 2014 - 19:51

    Sandra:

    Heel veel succes en vooral plezier in Aruba !! Dikke knuffel xxx Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 6782

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2015

ARUBA!

Landen bezocht: