Blobblobblob... Wait.. What? - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anita Boots - WaarBenJij.nu Blobblobblob... Wait.. What? - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anita Boots - WaarBenJij.nu

Blobblobblob... Wait.. What?

Door: Juffie Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

29 November 2014 | Aruba, Paradera

Lieve allemaal,

Het is weer even geleden, maar ik heb het ontzettend druk gehad!
Het was rapporten tijd. Voor mij de eerste keer, alles nieuw, dus veel werk. Maar, hard werken loont! De rapporten zijn klaar en de oudergesprekken zitten erop. De gesprekken vond ik best spannend, zo in mijn eentje, voor het eerst de volledige klassen verantwoordelijkheid. Maar het waren leuke gesprekken, fijn!
De terugweg wat meer pech.. Halverwege de rit, hoorde ik blobblobblob.. Ik dacht, wat is dat toch? Wat hoor ik nou? Maar het geblob werd steeds harder dus ik vermoedde al snel een lekke band. Snel een parkeerplaats opgereden en ja hoor, hartstikke lek!
Maar, zo geëmancipeerd als ik ben, even twee kereltjes opgetrommeld. "We helpen je wel even Dushi!" Gelukkig had ik een thuiskomertje in mijn achterbak, dus kwestie van omwisselen, toch?
Ja, dat had ik gedacht! We halen de andere band eruit, hartstikke zacht!!
Ik Mariska gebeld.. Marissssss, kom me helpen!! Wij samen dat reserve bandje gaan oppompen bij het tankstation. Die gozers zouden wel wachten bij de auto, ze zouden helpen. Het oppompen duurde wat langer dan gepland, dus wij dachten.. Die gozers zijn vast allang weg! Maar nee hoor, wij kwamen terug, staan ze heel braaf bij mijn auto en hebben de band voor me verwisseld. Danki danki!! Als dank moest ik een van de jongens wel even aanmelden op facebook. Nou, als dat alles is!! ;)

Inmiddels een nieuwe band gekocht, en, het kostte even moeite, maar de nieuwe band zit eronder! Ik kan er dus weer tegenaan. Jeuj!

Op het werk gaat het nog steeds af en aan. Ik vind het heerlijk om mijn eigen klas te hebben. Maar het is ook wel vermoeiend, 5 dagen werken. Klinkt leuk, om 1 uur klaar, maar ik merk dat ik toch nog vaak tot laat zit te werken en dan ook nog werk mee naar huis neem. Gelukkig loont het harde werken, ik merk dat de meeste kinderen aan me gewend zijn en ik ook aan hun. We hebben de structuur in de klas en de lessen gevonden, en hoewel het boefjes zijn, ik hou van ze allemaal!
Waardoor ik vooral smelt, is de vele lieve briefjes en cadeautjes die ik van kinderen krijg. "Lieve juffie, ik hou van jou, ga nooit meer terug naar Nederland want ik kan je niet missen", "Lieve juf, dankjewel dat je mij altijd helpt, wil je voor altijd mijn juf blijven?"
Kinderen die met eigen gebakken taart aankomen, of typisch Arubaanse gerechtjes die moeders hebben gemaakt. Dat is toch te fantastisch?!
Want ja, ook de liefde van de juf, gaat door de maag ;)

Nog even 2 weken en 2 dagen hard werken en dan is het voor ons al vakantie! Heerlijk, ik verheug me enorm op de 5 dagen (kou in) New York. Can't wait!! Theater, theater, lichtjes, toeristje spelen en een dansles volgen aan de Alvin Ailey Academy!! Doesn't that sound as the perfect holiday?!

Nou, oke, ik moet nog eeeeeventjes wachten. Dus ik ga maar weer eens aan het werk, om zometeen een welverdiende duik in het zwembad te nemen!

Hopelijk gaat met jullie in Nederland alles goed!

Dikke zoen,
Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 6772

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2015

ARUBA!

Landen bezocht: