Holiday, celebrate! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anita Boots - WaarBenJij.nu Holiday, celebrate! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anita Boots - WaarBenJij.nu

Holiday, celebrate!

Blijf op de hoogte en volg Anita

13 Oktober 2014 | Aruba, Paradera

Hoi lieve allemaal

En toen was de laatste vakantiedag alweer aangebroken. En wat voor vakantie, heeeeeerlijk!
Zaterdag begon de vakantie echt goed. Het Jazzfestival! Lekker op tijd zijn we daar naartoe gegaan en hebben we heerlijk Hollands pannenkoeken gegeten. Genoten van de muziek en het bandje wat speelde. Later op de avond zou een groter optreden komen, van ene Liv Warfield. We hadden haar al wel even gegoogled, en ze leek ons goed! Dus gewapend met een drankje, op naar het podium. Vrij vooraan was nog een plekje voor ons. Nou tegen deze muziek/theaterliefhebber hoef je dat maar één keer te zeggen. We stonden vooraan! En wat een show was dat zeg, ongelooflijk! Het is moeilijk uit te leggen, maar maak in je hoofd een plaatje van Beyoncé, gemixt met Anouk en Trijntje Oosterhuis.. Dan ongeveer heb je Liv Warfield denk ik haha! Wat een power had die vrouw zeg, wat een stem, prachtig! We gingen compleet uit ons dak! Na haar optreden, ging ze cd’s signeren en tja, het leek me wel heel leuk om deze vrouw te ontmoeten. Dus ik heel braaf een cd gekocht en laten signeren en even op de foto geweest. Een onwijs leuk, spontaan en vriendelijk mens! Super!
Weer even naar een kleiner bandje gekeken en de avond afgesloten met een fenomenaal optreden van Candy Dulfer en band, te gek!! Nouja, de hele avond was gewoon super top!
Uiteraard zondag rustigaan gedaan. En daarbij.. Zondag… heeft het de hele dag geregend! Toch fijn dat ze ons het ‘herfstvakantie gevoel’ wilden bezorgen! Dus, lekker gepoetst en op de bank gehangen. Heel fijn geskyped met allemaal lieve mensen, dat doet me ontzettend goed!
Maandag even naar school geweest om alles klaar te leggen voor na de vakantie. Ook weer veel, heel veel regen! We zijn naar huis gevaren in plaats van gereden.
’s Avonds kwam mn zussie aan, gelukkig was het net even droog! Ze had een goede vlucht gehad en het was leuk om haar te zien! We reden naar huis waar ik meteen ‘mijn’ koffer ging uitpakken hihi, als een klein kind zo blij was ik met al mijn spulletjes! Inclusief winterjas, sjaal, muts en handschoenen, oh yeah!!
De eerste dag dat Ingrid hier was hebben we een klein rondje over het eiland gedaan. Even gekeken naar het hotel waar we 8 jaar geleden verbleven en even over het strand gewandeld, maar het weer werkte nog niet echt mee. Ook gingen we op zoek naar een garage waar ze mijn buitenspiegel konden maken, want die hing los.. Waar haal ik een buitenspiegel? Bij ‘De Surinamer’ werd maar steeds gezegd. Samen met Mariska ons gek gezocht naar de Surinamer, maar we konden hem niet vinden. Uiteindelijk bij een ander mannetje terecht gekomen, die zou het wel even gaan fiksen.. Kom morgen maar terug! Uiteraard, de dag erna.. “ooooh ja, vergeten”. Wij, met mannetje in de auto, naar de Surinamer. Spiegeltje gehaald, mannetje ‘m op mijn auto gezet en klaaaaar!
Woensdag zijn we met zijn allen naar Casibari gegaan, Candy Dulfer zou daar nog eens optreden. Weer een te gek optreden, super leuke avond gehad! Ingrid had nog mensen ontmoet in het vliegtuig en die waren er toevallig ook, dus heel gezellig, zo kenden we allemaal iemand!
Veel gesnorkeld ook deze week en lekker aan het strand gelegen. We zijn naar de vlindertuin geweest en het museum/fabriek van aloe vera. Vrijdagavond zijn we nog gezellig gaan bowlen met twee jongens, waarvan één bij Ingrid in het vliegtuig zat. Al die meiden riepen dat ze niet konden bowlen, inclusief ik.. Beetje jammer dat zij het allemaal wel konden, maar ik echt niet haha! Mijn high score was 18 punten geloof ik, in 10 rondes.. Oeps! Maar ach, we hadden in ieder geval allemaal iets te lachen!
Al met al een heerlijke vakantie gehad.
De vakantie vanavond afgesloten bij Zeerovers met heerlijk eten!
Nu weer vroeg naar bed, want morgen zitten er weer 28 schatjes op me te wachten.. JUFFROUUUUUUW!

Tot snel!
Dikke zoen,
Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 6770

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2015

ARUBA!

Landen bezocht: