Bon tardi - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anita Boots - WaarBenJij.nu Bon tardi - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anita Boots - WaarBenJij.nu

Bon tardi

Blijf op de hoogte en volg Anita

10 September 2014 | Aruba, Paradera

Bon tardi allemaal,

Daar ben ik weer! Deze week heb ik geloof ik niet heel veel te vertellen, dus ik hou het kort, in ieder geval, ik doe mijn best!

Afgelopen week was zwaar op het werk. Het is toch erg moeilijk om mijn onderwijs zo in te richten zoals ik het hebben wil met 28 van die donderstenen! Keep on going, keep on going, komt vanzelf goed!
Woensdag was er info avond voor de ouders, doooooodeng! Euhhh hoi ouders, ja, daar ben ik dan, het juffie uit Nederland!
Gelukkig was met een grap het ijs snel gebroken. Al denk ik dat het ijs hier eerder smelt dan breekt met deze temperaturen maar dat even terzijde.
De ouders waren, gelukkig, erg te spreken over mijn lesgeefstijl. De kinderen komen blijkbaar heel enthousiast thuis. Wat ik me bijna niet kan voorstellen, want ik heb vaak het gevoel dat ik gesolliciteerd heb als politieagente ipv als juf. Maar, blijkbaar ben ik dan toch wel een leuke politieagente!

Vrijdagmiddag hadden we teamuitje. Met zijn allen eten bij zeerovers. Een super leuk tentje. Gelukkig kon ik met collega’s meerijden. Op de heenweg met de directrice, zo, ik was wel even jaloers op haar auto zeg! Zeerovers is een tentje aan het water, enorm druk. Maar lekker!!! Je bestelt bij de ingang wat je wil, garnalen of vis. Ik ging voor de vis. Dan bestel je ook bijgerechtjes en Hollands als ik ben, doe mij dan maar friet! Je krijgt een nummer en zoekt een plekje. Na een tijdje kwamen er allemaal plastic mandjes op tafel. Een lading friet met daar bovenop een stuk vis! Heel simpel dus allemaal, maar ooooh zo lekker! Het was een heel gezellig teamuitje. Één keer per maand doen we zoiets, met zijn allen. Dat zorgt ervoor dat je ook gezellig kunt bijkletsen en elkaar goed leert kennen, fijn! Op de terugweg ben ik thuis afgezet door een collega, super lief! En toen kon het weekend echt beginnen.. Ik zou met Jannemieke naar het electric festival, maar we hadden eigenlijk al heel de week geen zin.
Maargoed, stoer als we zijn, we hadden al kaartjes, dus dan moet je wel gaan! We hebben er ten slotte voor betaald! Eerst zijn we lekker gaan eten bij de pizzeria. Ja, ik heb gewoon twee keer gegeten, ach, moet kunnen! Een goede bodem hadden we, vonden we. Dus, door naar electric. Toen we aankwamen dachten we al okee.. waar is iedereen? Maar, het werd steeds gezelliger en steeds drukker. Uiteindelijk zijn we niet zo lang gebleven, omdat we bijna letterlijk omvielen van de slaap. Morgen een nieuwe poging!
Dus, zaterdag lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan. ’s avonds waren we door de ouders van Mariska uitgenodigd om te komen eten, het was hun laatste avond hier en Mariska haar moeder zou koken. Jannemieke en ik snel naar superfood om boodschappen te doen en we wilden een toetje meenemen. Iets later dan gepland kwamen we aan bij het hotel van de ouders van Mariska. ‘We zijn er’ stuurden we toen we voor de deur stonden.. ‘Waar zijn jullie dan?’ was het antwoord terug.. Oke, we wisten dat we blond waren maar deze actie was wel erg… In een hotel.. Heb je doorgaans geen keuken, waar zou de moeder van Maris moeten koken dan? Juist, bij Mariska thuis, oftewel, gewoon bij Patiri. Veel te laat kwamen we natuurlijk aan, maar gelukkig kon iedereen om onze ontzettend domme actie lachen. We hebben heerlijk gegeten en ’s avonds weer braaf naar electric festival. Deze avond was het super gezellig, goede muziek, leuke sfeer, dus een topavond gehad!
De zondag hebben we gebruikt om bij te komen en om voor te bereiden voor de week die weer zou komen.

Maandag en dinsdag ‘normale’ dagen gehad, voor zover het ooit normaal gaat in mijn klas.
Vanavond gaan we met zijn allen salsa dansen, een of andere beginnerscursus. Ze willen mij graag ‘in mijn element’ zien. Euh, ja als ik dans ben ik in mijn element, maar salsa is toch wel een ander verhaal! Waarop gezegd werd, och het zijn maar 4 basisstapjes die je leert. Lucienne stuurt daarop: ‘Queen stapjes onthouden kan dat wel’
Dat het maar ff duidelijk is! Queen! ;)

Nou, tot snel weer lieve lezers!
Ayo!
Dikke zoen,
Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 6768

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2015

ARUBA!

Landen bezocht: